چگونه فناوری محصول می تواند به شما در ارائه تجربه بهتر مشتری کمک کند

طراحی راه حل نهایی برای همه مشکلات جهان نیست - اما با تفکر و کاربرد درست، قطعا می تواند شروع خوبی برای شروع مقابله با آنها باشد.

مدیریت
توسط مدیریت
7 دقیقه زمان مطالعه

توسعه هوش مصنوعی با تمرکز بر افزایش قابلیت‌های خودآموزی، استفاده از داده‌های پیچیده‌تر و تقویت شفافیت و قابلیت اطمینان سیستم‌های هوش مصنوعی به سرعت در حال انجام است. کاربردهای هوش مصنوعی در حال گسترش است و به طور گسترده در صنایع مختلف، از مراقبت های بهداشتی گرفته تا امور مالی، استفاده می شود.

از تعمیر و نگهداری پیش‌بینی‌شده تا وسایل نقلیه خودران و سیستم‌های مدیریت موجودی هوشمند، پتانسیل هوش مصنوعی و روباتیک برای متحول کردن تولید و مدیریت زنجیره تامین بسیار زیاد است. این نه تنها فرصت‌های جدیدی را برای کسب‌وکارها باز کرده است، بلکه تقاضا برای متخصصان ماهر در این زمینه را نیز ایجاد کرده است.

برخی از مردم به این هوش مصنوعی می گویند، اما واقعیت این است که این فناوری باعث پیشرفت ما خواهد شد. بنابراین به جای هوش مصنوعی، فکر می‌کنم هوش خود را تقویت کنیم.

Ginni Rometty

اکثر کاربران چیزی جالب (یا مفید) و قابل کلیک را جستجو می کنند. به محض پیدا شدن برخی از نامزدهای امیدوارکننده، کاربران کلیک می کنند. اگر صفحه جدید انتظارات کاربران را برآورده نکند، دکمه بازگشت کلیک می شود و روند جستجو ادامه می یابد.

راهنمای انتخاب راه حل مناسب هوش مصنوعی برای شرکت شما

همه وب سایت ها برابر نیستند. برخی از وب سایت ها ساده، منطقی و آسان برای استفاده هستند. برخی دیگر مجموعه‌ای آشفته از صفحات و پیوندها هستند.

ریمیکس فناوری نوآوری آینده‌نگر پس‌زمینه ریزتراشه فناوری هوش مصنوعی

بدون ناوبری وب سایت، بازدیدکنندگان شما نمی توانند نحوه یافتن وبلاگ، صفحه ثبت نام ایمیل، لیست محصولات، قیمت، اطلاعات تماس یا اسناد کمکی را بیابند.

دسترسی سریع و آسان به محتوایی که آنها به دنبال آن هستند برای کاربران وب سایت شما مهمتر از یک طراحی بصری خیره کننده است.

ناوبری وب سایت به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که بدون ناراحتی از یک صفحه به صفحه دیگر بروند. اگر کار خود را به خوبی انجام داده اید، بازدیدکنندگان سایت شما را به قصد بازگشت ترک می کنند و حتی ممکن است چیزی از شما بخرند یا در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

ناوبری بد یک مشکل رایج است. همه ما باید چیزهایی را در وب سایت های نامرتب و بدون ساختار منطقی پیدا کنیم. احساس ناامیدی می کند.

استفاده از “تصاویر پیچیده بزرگ”. از آنجایی که چرخ فلک معمولاً پیام‌های تصویری زیادی را حمل می‌کند، تصاویر بزرگ و پیچیده منجر به عملکرد پایین و «نرخ بارگذاری کند» سایت‌ها می‌شوند، به‌ویژه آن‌هایی که اولین صفحه‌های اصلی آن‌ها توسط چرخ فلک‌هایی با وضوح بالا اشغال شده است.

آنچه هر سازمانی باید هنگام انتخاب راه حل هوش مصنوعی در نظر بگیرد

در طراحی، ریتم به سادگی با تکرار عناصر در الگوهای قابل پیش بینی ایجاد می شود. این تکرار یک چیز طبیعی است که در همه جای جهان ما اتفاق می افتد. به عنوان مردم، ما هر روز توسط رویدادهای قابل پیش بینی و زمان بندی شده هدایت می شویم.

یکی از بهترین راه ها برای استفاده از تکرار و ریتم در طراحی وب، منوی ناوبری سایت است. یک الگوی ثابت و آسان برای دنبال کردن – در رنگ، طرح، و غیره. به کاربران یک نقشه راه بصری برای هر چیزی که می خواهید در سایت خود به اشتراک بگذارید می دهد.

ریتم نیز در چیدمان محتوا موثر است. برای مثال، شما «ممکن است» مقاله‌های وبلاگ، انتشارات مطبوعاتی و رویدادها داشته باشید که هر کدام از الگوی طرح‌بندی خاص خود پیروی می‌کنند.

انتخاب راه حل مناسب هوش مصنوعی، یک راهنمای استراتژیک

هیچ کس از دیدن یک صفحه وب زشت لذت نمی برد. رنگ‌های تند، تصاویر به هم ریخته و انیمیشن‌های حواس‌پرتی همگی می‌توانند مشتریان را «خاموش» کرده و آنها را به خرید «جایی دیگر» بفرستند. قوانین اساسی ترکیب برای ایجاد مؤثرتر:

  • چشم را با خطوط پیشرو هدایت کنید
    عناصر خود را متعادل کنید
    از عناصری استفاده کنید که مکمل یکدیگر هستند
    در مورد “نقاط کانونی” خود و محل قرار دادن آنها واضح باشید

اندازه و موقعیت عناصر در یک ترکیب، تعادل آن را تعیین می کند. طراحی نامتعادل باعث ایجاد تنش می شود که ممکن است در بسیاری از پروژه های طراحی هدف باشد، اما برای برنامه های وب که نیاز به استفاده راحت مکرر دارند، تنش یک ویژگی مطلوب نیست.

نقشه راه برای انتخاب راه حل مناسب هوش مصنوعی برای کسب و کار شما

UX و UI: دو اصطلاحی که اغلب به جای هم استفاده می شوند، اما در واقع به معنای چیزهای بسیار متفاوت هستند. پس تفاوت دقیقاً چیست؟

دیدن نحوه برخورد جامعه با هوش مصنوعی جالب خواهد بود، اما قطعاً جالب خواهد بود.

Colin Angle

طراحی UX به اصطلاح “طراحی تجربه کاربری” اشاره دارد، در حالی که UI مخفف “طراحی رابط کاربری” است. هر دو عنصر برای یک محصول بسیار مهم هستند و با هم کار می کنند. اما علیرغم رابطه آنها، خود نقش ها کاملاً متفاوت هستند.

چگونه راه حل مناسب هوش مصنوعی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

طراحی خوب با برقراری ارتباط با هدف و اولویت، کاربر را راهنمایی می کند. به همین دلیل، هر بخش از طراحی باید بر اساس یک “تصمیم آگاهانه” باشد تا نتیجه دلخواه سلیقه شخصی یا روند فعلی.

سبک های متمایز را برای عناصر تعاملی، مانند پیوندها و دکمه ها، ارائه دهید تا شناسایی آنها آسان شود. به عنوان مثال، “تغییر ظاهر پیوندها” در شناور ماوس، “فوکوس صفحه کلید” و “فعال سازی صفحه لمسی”.

تبلیغات CTM خود را با هوش مصنوعی تقویت کنید

طراحی راه حل نهایی برای همه مشکلات جهان نیست – اما با تفکر و کاربرد درست، قطعا می تواند شروع خوبی برای شروع مقابله با آنها باشد.

برچسب گذاری شده:
این مقاله را به اشتراک بگذارید
پیام بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *